Τρόποι πληρωμής και εξόφλησης παραγγελιών - Host Club

Go to content

Main menu:

Τρόποι πληρωμής και εξόφλησης παραγγελιών

 

Τρόποι πληρωμής και εξόφλησης παραγγελιών.

Η Host Club δίνει εναλλακτικά τη δυνατότητα στους χρήστες να εξοφλήσουν το αντίτιμο των παραγγελιών τους με κατάθεση (ή μεταφορά μέσω Internet/Phone/Mobile Banking κλπ) σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς μας ή με καταβολή μετρητών στα γραφεία μας και έως νεωτέρας δεν παρέχεται άλλος τρόπος πληρωμής ή πίστωσης.


Μη ανανέωση Υπηρεσιών Shared hosting της Εταιρίας.

Αν ο πελάτης δεν επιθυμεί την περαιτέρω χρήση και ανανέωση των υπηρεσιών που του παρέχει η Εταιρία, θα πρέπει να το δηλώσει εγκαίρως και τουλάχιστον 7 ημέρες πριν την ημερομηνία λήξης/ανανέωσης της συνδρομής του με email στο info [at] hostclub [dot] gr , σε αντίθετη περίπτωση εάν δεν λάβουμε την έγκαιρη ενημέρωση.


Ακύρωση παραγγελίας για Καταχώρηση domain name.

Επιστροφή ποσού στον Πελάτη για υπηρεσίες Ονοματοδοσίας, γίνεται μόνο:

  •    αν η αίτηση για το .GR domain απορριφθεί από την Ε.Ε.Τ.Τ., ή


  •    αν σταλεί αίτημα στο domains [at] dnhost [dot] gr για ανάκληση της αίτησης για .GR όνομα, εντός 5 ημερών από την αποστολή της αίτησης στην ΕΕΤΤ.


Σας παρακαλούμε να είσαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και απόλυτα σίγουροι ως προς το domain name .GR που θέλετε να καταχωρήσετε, να γράψετε τα πλήρη στοιχεία του Αιτούντος/Κατόχου (πλήρες Ονοματεπώνυμο ή Επωνυμία Εταιρίας κι όχι απλά Διακριτικό τίτλο), να συντάξετε και να προσδιορίσετε επακριβώς τον σκοπό χρήσης του .GR domain name για το οποίο θα αιτηθείτε (αν αυτό σας ζητηθεί, πχ για .com.gr, .net.gr καταλήξεις).

Καμία επιστροφή χρημάτων με μετρητά ή με πίστωση, μετά την έγκριση αίτησης ενός .gr domain και την εκχώρηση, την ανανέωση ή την μεταβίβαση χρήσης ενός domain name .gr .com, .net, .org, .info, .biz.

Σε περίπτωση που ο Κ
άτοχος προβεί σε μονομερή υποβολή αμφισβήτησης συναλλαγής στην πιστωτική κάρτα προς κάποια Δημόσια ή Ιδιωτική Αρχή ή Τραπεζικό ΊΔρυμα, έπειτα από την οριστική κατοχύρωση, ανανέωση ή μεταβίβαση χρήσης ενός domain name και για συναλλαγή που σχετίζεται με τις ανωτέρω πράξεις επί Ονομάτων Χώρου, παρ’ όλο που η Εταιρία ορίζει ότι δεν επιστρέφει χρήματα για αυτές τις ενέργειες (για τις οποίες δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων), θα θεωρηθεί κακόβουλη κίνηση και θα απαντηθεί από την Εταιρία με την αποστολή των αντίστοιχων αποδεικτικών εγγράφων πώλησης προς την τράπεζα του Κατόχου και έτσι κάθε τέτοιο αίτημα θα απορρίπτεται.


Ανανέωση domain names που έχουν λήξει.

Τα .eu domain names εφ' όσον παρέλθει η ημερομηνία λήξης τους και δεν ανανεωθούν από τον κάτοχό τους, μπαίνουν αυτόματα σε κατάσταση δέσμευσης (αλλιώς και καραντίνα) και μπορούν να ανανεωθούν με προσαυξημένο κόστος σύμφωνα με τον τρέχοντα τιμοκατάλογο.

Τα .gr μπορούν να ανανεωθούν από τον κάτοχό τους έως και 15 ημέρες από την παρέλευση της ημερομηνίας λήξης τους στην τιμή που ορίζει ο τρέχοντα τιμοκατάλογο.

Tα .com, .net, .org, .biz, .info κλπ domain names, μετά τη λήξη τους και εφ΄όσον ΔΕΝ ανανεωθούν, περνούν σε κατάσταση λήξης κατοχύρωσης / κράτησης ("EXPIRED / REGISTRAR-HOLD") για διάστημα 1-45 ημερών (χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό και υποχρεωτικό) και μπορούν να ανανεωθούν στην κανονική τιμή, που ορίζει ο τρέχων τιμοκατάλογος.

Έπειτα και εφ'όσον δεν γίνει η ανανέωση στο παραπάνω διάστημα, το domain name περνά σε κατάσταση ανάκτησης / εξαγοράς ("Redemption Grace Period" - RGP) για περίπου 30 ημέρες. Το κόστος ανανέωσης και ενεργοποίησης για domain σε RGP είναι σύμφωνα με τον τρέχοντα τιμοκατάλογο.

Εάν το domain δεν ανανεωθεί και εντός αυτής της περιόδου τότε περνάει σε κατάσταση διαγραφής ("PENDING DELETE") η οποία διαρκεί 5 ημέρες και κατά την οποία δεν μπορεί να ανανεωθεί. Μετά το πέρας των 5 ημερών, το domain απελευθερώνεται και διατίθεται προς πώληση για οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο.

Εάν ο πελάτης (τελικός ή μεταπωλητής/κάτοχος VPS ή Dedicated) δεν επιθυμεί τη συνέχιση των προπληρωμένων υπηρεσιών που του παρέχει η Εταιρία, μπορεί να ζητήσει την ακύρωση/διακοπή των υπηρεσιών μέσω email στο info [at] hostclub [dot] gr. Αν ο λόγος διακοπής δεν αφορά στην ποιότητα των υπηρεσιών ή στην Εξυπηρέτηση πελατών που παρέχει η Εταιρία, τότε η Εταιρία θα εξετάσει το ενδεχόμενο επιστροφής χρημάτων στον Πελάτη υπό τη μορφή πίστωσης ενός ποσού στο λογ/σμό του πελάτη για προμήθεια άλλων υπηρεσιών από την Εταιρία. Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την οποιαδήποτε πίστωση στο λογαριασμό του πελάτη, κατά βούληση.

 
 
 
Back to content | Back to main menu